להבעיר את האש הפנימית – שאלון בשבילכם לפיתוח כח רצון חזק ובוער

stockvault-jumper-cables-and-hand119801

בפוסט הראשון בנושא הבערת האש הפנימית אחלוק איתכם שאלון ששאלתי את אחד הנתמכים שלי על מנת לעזור לו להעיר את האש הפנימית שלו ולהדליק בו רצון בוער וחזק להתאמן כל יום.

השלבים הקודמים לשלב הזה היו שתיים שלוש תמיכות עמוקות בהן חשפנו את הרגשות הקשים שהוא חש עם האימון באופן כללי והאנשים שמתאמנים סביבו ושיחררנו אותם ותיארתי אותן בקצרה בפוסט הזה.

אז הנה בבקשה: דוגמא לשאלון שמעורר את הרצון הפנימי

חצי מהשאלון עם תשובות וחצי לא בשביל שתמלאו אותו בעצמכם מצד אחד ושתהיה לכם דוגמא מצד שני.

  1. תגדיר את המטרה בצורה חיובית? אני רוצה להיות אדם חזק ומלא אנרגיה, אתלט, ספורטאי, גמיש, מהיר, חתיך, שרירי, מאומן! גבר אש!
  2. מה תרגיש כשתשיג את המטרה? מלא אנרגיה, חזק, ערך עצמי גבוה, שווה הרבה, לא אפס, זרימה של דם חזקה, חם פנימי, אנרגיה, אש!! שמחה!! חיות!! כל הזמן על טורבו, קם מהמיטה בתנופה, עף לטרוף את החיים לאכול את היום!!!
  3. מה תראה כשתשיג את המטרה?
    1. בעצמי: גוף שרירי, גוף גמיש, גוף יפה, ירוק, חופש, שיחרור.
    2. בעולם: אני אראה עולם זורם, דלוק, עף.
  4. מה תשמע כשתשיג את המטרה? תשואות, יייאאאהההה, קולות של אופנועים טסים.
  5. מ0 עד 100 עד כמה אתה רוצה להיות ספורטאי-אתלט-אש? 100
  6. מה יקרה אם לא תשיג את המטרה הזו? אני אמשיך לחוות חוסר ערך, אני אמשיך להיות עייף, כבוי, רדום, לא אגיע למטרות שלי בחיים, או שאולי אגיע אבל עייף ויגע ורחוק מה', לא תהיה לי הכרת הטוב לה' כי אני אהיה מעפן, אחיה עם תיסכול וחוסר אונים, אחיה בתחושה של חוסר ערך, של אפסות, של בטטה, של טמבל, של חסר יכולת מינימלית להזיז את עצמי, האברים שלי יתנוונו, ימשיכו כל כאבי הגב שלי ואף יתגברו, המצב שלי יהפוך להיות כרוני, אנשים יסתכלו עלי ברחמים, לא אוכל לעזור לאף אחד כי אני אפילו לא יכול לעזור לעצמי…, עייפות כל הזמן תימשך, עיינים שורפות כל הזמן, תשות כח. בעסה מהחיים, אין חשק לכלום, פחדים וחרדות מהעתיד, אין יציבות, אין עוצמה, אין כוחות, אין על מי לסמוך, אשתי תעריך אותי פחות, כאבי הגב שלי יתגברו, אני אמשיך לשרוף שעות על גבי שעות במסאזים מעוטי תנועה, אני אעמיק את העצלות שבי, הנפש הפנימית שלי תמשיך להיות מתוסכלת, אני אשמין, עוד ועוד, בסוף אני אחלה, אסיים כמו הבטטות הללו, השמנים או החולים שהגוף שלהם מנוון והם לא יכולים לעשות שום דבר בחיים שלהם אפילו לאכול אוכל טעים לא אוכל לאכול כי הכל יהיה אסור לי ואם כן אוכל אוי ואובוי מה יקרה לי. ובעולם הבא לא רוצה להתחיל…. העובדים שלי לא יעריכו אותי, יזלזלו בי…
    1. מה הבן שלך יחשוב וירגיש כלפיך אם לא תשיג את המטרה ותהיה בטטה?
      הוא יתאכזב ממני נורא, הוא לא יאמין, הוא לא יוכל להכיל את זה שאבא שלו בטטה. מה אתה מרגיש כלפיו כשהוא במצב הזה? נורא ואיום, כישלון, מרחם עליו מאד. איזה אבא יש לו.
    2. מה אשתך תחשוב ותרגיש כלפיך אם לא תשיג את המטרה ותהיה בטטה?
    3. מה ההורים שלך יחשבו עליך וירגישו כלפיך אם תמשיך להיות בטטה?
  7. למה מטרה זו חשובה לך? כי אם לא אשיג אותה אפסיד כל כך הרבה בכל התחומים.
  8. כאשר תעורר את נפשך, תגדל אותה ותביא אותה לכך שאתם עכשיו אדם מלא אנרגיה, חזק, מלא עוצמה, ספורטאי אתלט אש!:
    1. איזה דברים חיוביים תראה בעצמך? ידיים שריריות, חזקות, בעלות עוצמה, בטן שטוחה, ריבועים בבטן, גב חזק.
    2. איזה רגשות חיוביים תרגיש בגוף שלך? שהוא רך, קליל, הדם זורם בלי דלקות, שרירים רכים וחזקים. ארגיש עוצמה, כח.
    3. איזה רגשות חיוביים תרגיש מול עצמך? ארגיש ערך עצמי גבוה, כבוד עצמי אמיתי, ערך בעקבות השיגים. גיבור.
    4. מי אתה כשאתה ספורטאי אש? אני תותח על, אני שווה המון, אני מדהים! אני קוסם
    5. איזה רגשות חיוביים תרגיש מול אשתך? שהיא אוהבת אותי, נמשכת אלי, שאני שווה.
    6. איזה רגשות חיוביים תרגיש מול הילדים שלך? שיש להם אבא טוב יותר, איכותי יותר, שאני יכול לגדל אותם יותר כי גידלתי את עצמי.
    7. איזה רגשות חיוביים תרגיש מול ההורים שלך? לא ארגיש כל כך חיובי יש לי פחדים מהם. מעין הרע, שיקנאו. אני מרגיש לא טוב עם אבא שלי. אבל בכל זאת, רגשות חיוביים יש גם? כן, אני ארגיש שהוא מעריך אותי, מחייך אלי, אוהב אותי.
    8. איזה רגשות חיוביים תרגיש מול אחותך? היא תעריך אותי סוף סוף, תרצה ללמוד ממני. ערך.
    9. איזה רגשות חיוביים תרגיש מול אחיך הבכור? שהוא יאהב אותי ויעריך אותי.
    10. איזה רגשות חיוביים תרגיש מול העובדים שלך? אהוב, מוערץ, גבר אמיתי, ערך רב.
    11. מה תשמע? רוח חזקה, אני אשמע עוצמה.
    12. מה תריח? חופש!!! אוויר של חופש!!!
  9. כאשר נפשך תתעורר ותתחיל לעוף, לבעור, והכוחות הטמונים בך יצאו לפועל ותהפוך להיות אדם חזק ומלא אנרגיה ספורטאי ואתלט:
    1. איך זה ישפיע על הבריאות שלך בעתיד? אני אהיה בריא וחזק וגמיש, בלי מחלות, בלי צינונים כמעט, בלי רגישות במעברי עונות, בלי פטריות, בלי צרבות ועיכול לא טוב, עם עיכול מושלם ופעיל אלך על רגלי בבריאות ועוצמה עד יומי האחרון, אהיה חזק פיזית, אוכל להרים דברים בלי בעיה, אוכל לקפוץ ולזנק ולהשתולל עם הילדים ועם חברים ועם בני משפחה בלי בעיה ובכיף עם אנרגיות מדהימות, אוכל להשפיע על אנשים כי אני עוצמתי ואהיה עוצמתי כל ימי חיי ולא אסיים בבית אבות, מחובר לזונדות אחרי שבץ או התקפת לב או ה' ירחם מי יודע מה.
    2. איך זה ישפיע על הרגשות שלך? אני אהיה שמח, אני אהיה מאד שמח ואנרגטי, אני אהיה אוהב, אהיה בנתינה כל הזמן, מגדל מרומם, מדליק אנשים אנשים יהיו מאושרים סביבי יגדלו סביבי מעצמם.
    3. איך זה ישפיע על העתיד של המשפחה שלך? אשתי תהיה האישה הכי מאושרת והכי אהובה בעולם, הילדים שלי יהיו מאושרים, בריאים בנפשם, בריאים בגופם, הם יצמחו להיות תלמידי חכמים וצדיקים עצומים, אנשים גדולים עם חשיבה עצמאית ונפש בריאה ועצומה ואוהבת ומגדלת.
    4. איך זה ישפיע על העתיד הכלכלי שלך? לא תהיה לי שום בעיה של כסף, זה בכלל לא יהיה נושא.
    5. איך זה ישפיע על העתיד הרוחני שלך?
    6. איזה עוד השיגים יהיו לך כשתהיה ספורטאי אתלט אש? איזה עוד רווחים?
      1. מה תוכל לעשות עם הגוף שלך? סלטות, גילגולים, קפיצות, שפגאט מלא, עמידות ידיים ועמידות ראש, גילגולים עם הילדים, קפיצות לגובה – אש!!
    7. כאשר תתחבר אל העוצמות הטמונות בך וכל החלקים שלך יתאחדו להיות אדם חזק ומלא אנרגיה ספורטאי ואתלט עד כמה הדבר ישפיע על האושר ושמחת החיים שלך?
    8. כאשר כל החלקים שלך יפעלו בהרמוניה ובעוצמה ותהיה אדם עוצמתי, חזק, מלא אנרגיה ספורטאי ואתלט אש! באיזה אופן חיובי זה ישפיע על:
      1. אשתך?
      2. הבן הבכור שלך?
      3. הבן השני שלך?
      4. אבא שלך?
      5. אמא שלך?
      6. אחותך?
    9. מה אנשים (אשתך?, חבר טוב שלך?, הילדים שלך? השכנים? המוכר במכולת?, תוסיף עוד) יאמרו עליך כשתהיה אדם מלא עוצמה ואנרגיה?
      1. איך הם יגיבו? איזה תנועות הם יעשו?
      2. מה תשמע מהם?
      3. איך הפנים שלהם יראו?
    10. מתי היה לך זמן בעבר שהצלחת להשיג את המטרה הזו?
    11. מה עזר לך להצליח?