מה ארוויח מכך שאסכים להיות אדם ממושמע?

מה ארוויח מכך שאסכים להיות אדם ממושמע?

באופן כללי:

  1. הרגשה של עוצמה.
  2. הרגשה של ביטחון.
  3. הרגשה של יציבות.
  4. הרגשה של שלווה.
  5. הרגשה של הגשמה עצמית, הרצונות שלי באים לידי ביטוי ומוגשמים.
  6. הרגשה של ערך עצמי גבוה. אני מתגבר אני חשוב, אני בעל ערך אמיתי.
  7. השיגים בכל התחומים.
  8. הרבה כסף, הצלחה עסקית.
  9. תענוג תמידי כי אתה הולך מתענוג לתענוג כי אתה פועל מתוך הרצונות שלך.
  10. הרגשה של אהבות פנימית, אתה מרגיש אהוב כי אתה מתחשב בכל הרצונות שלך ואתה לא אטום כלפיהם ורק נסחף עם רצון כזה או אחר בלי גבול.
  11. אושר עילאי.
  12. אני לא בכלא או רובוט חסר רצון אני בדיוק להיפך וזה נכון כי אני זה שבחר את הכללים של המשמעת.
  13. אדם ממושמע יכול להגשים ולהגיע לאן שהוא רוצה בחיים ומי שלא ממושמע כל המן דורך במקום ומצפה להיות במקום אחר ומתייאש ואוכל אכזבות שוב ושוב.

באופן פרטי:

  1. חיבור ופעולה לרצון העמוק שלי להיות באהבה ונתינה וחיבור לאשתי 100 בזמנים שאני איתה. להיות אבא שלה, להיות חבר שלה, להיות הילד הקטן שלה, התלמיד שלה, לחיות איתה באהבה.
  2. חיבור ופעולה מתוך הרצון העמוק שלי והאהבה העמוקה שלי לילדים שלי בזמנים שאני איתם. להיות אבא שלהם, להיות חבר שלהם וגם להיות התלמיד שלהם.
  3. חיבור ופעולה מתוך הרצון העמוק שלי להצליח מבחינה עסקית כאשר אני בזמנים שהחלטתי להקדיש לעסק. לעוף על זה בלי עכבות ומחשבות ורגשות וסתירות והתנגדויות ומעצורים.
  4. חיבור ופעולה מתוך הרצון העמוק שלי להתחבר לה' ולדבר איתו ולשמח את עצמי ואותו כאשר אני בזמנים שאני בבית הכנסת מתפלל או מברך.
  5. חיבור ופעולה מתוך הרצון שלי לעזור לאנשים, להתנקות מהכאב, לעוף על עצמם, לחזור בתשובה, להתקרב לה', להקנות משמעת לילדים שלהם ולעצמם ולהגשים את החיים שלהם.
  6. אני לא רואה ממטר שום דבר כי אני מחובר לרצונות שלי ופועל מתוכם ואני מגשים את הרצונות באמצעות מעשים קטנים שמכוונים למטרה העליונה ושהם אדירים כי הם חלק מהמטרה הענקית למרות שהם נראים קטנים. בדיוק כמו שכל דולר בתוך מיליון דולר הוא חשוב כמו כל המיליון כי הוא מהווה חלק מהותי מהמיליון ובלעדיו אין כלום.

בפוסט האחרון בסידרה נגלה מה נפסיד מכך שלא נהיה ממושמעים? הקליקו כאן