בטוח שאתם רוצים מיליון דולר עכשיו?

  • הרבה אנשים חולמים להתעשר אבל לא מוכנים (או לא מודעים לכך שצריך) לעשות את השינויים הנפשיים הנדרשים בשביל להיות כלי שמחזיק עושר.
  • הרבה אנשים רוצים שלום בית אבל לא מוכנים (או לא מודעים לכך שצריך) לעשות את השינויים הנפשיים הנדרשים בשביל להיות כלי ששלום בית ואהבה בוערת יכולים לשכון בתוכו.
  • הרבה אנשים רוצים ילדים מחונכים ומאושרים אבל לא מוכנים או לא מודעים לכך שאת השפע ה' רוצה לתת להם יותר ממה שהם רוצים לקבל אבל את הכלי לקבלת השפע הם צריכים לבנות בעצמם.

אתה כיום בנקודה א' ואתה רוצה להגיע לנקודה ב' (לא משנה באיזה תחום)– למה שה' לא יתן לך הרי הוא אוהב אותך? הוא רוצה בטובתך יותר ממה שאתה רוצה בטובתך?

התשובה פשוטה: כי אתה לא במקום שזה לא יזיק לך מכיוונים אחרים!

למסקנה – אם אתה רוצה להגיע לנקודה ב' אתה צריך להתחיל ללכת ואז אתה תיכשל וה' יראה לך בצורה פרטית מה עצר אותך (אם תתבונן) ולהיכן אתה צריך להגיע בנפש שלך ואז תוכל להתחיל להתמקד בעבודה הפנימית ואחרי שבוע שבועיים (למשל) שוב תתחיל ושוב תגלה תקיעות נוספת ושוב תתבונן בה ותדבר עליה עד שתשחרר אותה ואז לאט לאט תסלול את הדרך הפנימית שלך להיות אדם שיש לו כלי להשיג את המטרה שלו וכאשר תגיע לשם בנפש שלך – המציאות תשתנה מיידית.

כלומר, אם אתה לא נמצא במקום העסקי שבו אתה רוצה להיות זה בגלל שיש לך דרך עם עצמך שבה אתה צריך להתקדם ולהגיע למקום אחר בנפש שלך שכאשר תהיה בו הכסף או ההצלחה העסקית לא יזיקו לך וכן לגבי זוגיות או חינוך ושאר הדברים.

ומכאן שאתה לא צריך להתמקד בשינויים במציאות הפיזית או באסטרגיות או תוכניות בעיקר (אלא רק באופן צדדי) אלא בעיקר בעצמך, בגילוי המניעים שלך ומה עוצר אותך מלהאמין שתצליח ומלחלום בכל העוצמה כאשר הדרך, האסטרטגיה, זה רק כלי צדדי שעוזר ושיגיע ממילא כאשר תהיה במקום הנפשי המדוייק לך.

דוגמא קטנה ונסיים בזאת: אדם שהוא בריצוי, מפחד להביע את דעתו בהרבה מקרים, אבל הוא רוצה להצליח מבחינה כלכלית ועסקית – תחשבו רגע מה יקרה לו אם יהיה לו כסף?

איך הוא יוכל להשתמש בו בלי להזיק לעצמו ולאחרים שסביבו? הרי הוא אפילו לא יוכל לומר "לא" לבני משפחה או עובדים או לדייק אותם או להציב להם גבול…?

על כורחך שהוא צריך להתחיל את התהליך מבפנים ולהסכים ללמוד מה ה' אומר לו דרך המציאות שמתגלה לו כאשר הוא מתחיל לבנות רצון למטרותיו ומנסה לייצרם במציאות.

תמיד לזכור, כאשר ה' ("המציאות") עושה לך "סטופ" הוא לא אומר לך "לא!" הוא אומר לך תתבונן, תלמד, תפנים, תשתנה ותמתין ותנסה שוב!